Spolupráce – Franšízing

Jsme český řetězec potravinářských prodejen v jižních, západních, středních Čechách, na Vysočině a jižní Moravě. Najdete u nás nejen potravinářský, ale i drogistický sortiment. Prodejny Flop se zaměřují na prodej místních českých výrobků s důrazem na kvalitu a čerstvost.

Spolupráce – Franšízing

Chcete si usnadnit podnikání? Plánujete otevřít vlastní obchod potravin? Spolupracujte s námi.

Maloobchodní síť FLOP byla založena v roce 1997. Základním kamenem sítě byly prodejny společnosti FLOSMAN a.s.. Za dobu své existence vyrostla v kvalitní, stabilní, odběrově silnou, perspektivní a neustále se vyvíjející maloobchodní síť respektovanou významnými dodavateli na českém potravinářském trhu. FLOP je řízen společností FLOP JIH spol. s r.o..

FLOSMAN a.s. je vyjma své maloobchodní činnosti také velkoobchodní dodavatel. Je významným distributorem a prodejcem potravinářského, drogistického a gastronomického sortimentu.

Maloobchodní síť FLOP je členěna do tří obchodních systémů

1. FLOP Top
Síť prodejen Flop Top je moderním řetězcem maloobchodních prodejen. Celá síť je budována na pevné franšízové bázi. Prodejny Flop Top představují vyšší standard kvality prodeje potravin a jsou nadstavbou rozsáhlé sítě různorodých prodejen Flop. Vedle zmíněné kvality prodeje Flop Top využívá více marketingových nástrojů, jako je např. Věrnostní program, aby mohla lépe uspokojovat potřeby zákazníka.

2. FLOP A
Prodejny Flop A představují základní část celého FLOPu. Prodejny tohoto typu představují velmi dobrý standard s plně uspokojivou nabídkou. Řetězec FLOP A je volná franšíza, kde člen má zachovaný některé prvky samostatnosti.

3. FLOP B
Flop B je převážně tvořen menšími prodejnami. Jelikož se jedná o menší formát prodejny je tady hlavním úkolem poskytnout zákazníkovi dostatečný sortiment. Členy řetězce FLOP B jsou prodejny smluvní, kde je prodejně umožněna dostatečnou nezávislost.

Co nabízíme?
• Know-how skupiny FLOP-FLOSMAN
• Výběr ze tří systému
• Zvýšení zisku cestou výhodnějších nákupních podmínek
• Zvýšení zisku cestou vyšších tržeb
• Zvýšení zisku cestou snížení provozních nákladů
• Promoční akce
• Účast a čerpaní výhod sítě FLOP
• Podpora a poradenství v oblasti legislativy a IT služeb
• Školení zaměstnanců
• Finanční podporu prodeje v souvislosti se zajištěním požadované úrovně prodejního prostředí a technické vybavenosti
• Prestiž
• Reklamu
• Moderní komunikační prostředky (sociální sítě, web)
• Cílené marketingové akce
• Věrnostní program
• Soutěže

Máte-li zájem, obraťte se na kontaktní osoby. Dozvíte se více.

Stáhněte si naší brožuru – zde >